sajatnaplomjegyzet

sajatnaplomjegyzet

Most ráérek!

2022. március 04. - Salizoli

Természetesen az ukrán helyzetnél maradva,nem értek sem a honvédelemhez és a külügyi diplomáciához, a saját laikus véleményemet írtam le.

Tegnapi nap szerettem volna ezt leírni de nem volt kedvem,a héten éjszakás műszakban dolgoztam,mai nap már nem mert múlt héten vasárnap kezdtem dolgozni..

Így most ráérek 2 bejegyzést is írni.

Holnapi nap kezdödik a harmadik Orosz-Ukrán tárgyalás,remélem azt már elérik hogy beszüntessék a harcot,szerintem az oroszok már elérték céljukat és a fenyegetve érzem magam érzése el múlt,stabilitásra és helyre állitásra van szükség valamint jó pár milliárd dollárra.

Hiszen az épületek mellet a víz,csatorna és útak nagyon meg rongálódtak,közigazgatást újra fel kell épiteni valamint a közbiztonságot is.

1944 decemberi Budapesti ostrom után is nagyon rossz volt a közbiztonság ez jutott eszemben a kijevi ostrom után és a többi ukrán városok és falvak ostroma után és természetesen nem mellékesen az éhínség és az abból adódó betegségek Pl TBC.

Egy emlék iratban olvastam a budapesti ostrom után sok volt a levetkőztettéses  rablás ami azt jelentette hogy úgy lopták el az emberek ruháit hogy a még össze nem szedett fegyverekkel amit könnyedén találhattak, meg fenyegették és oda kellet adni a ruháját az ílletőnek aki utána meztelenül haza is mehetett a hídegben.

Nem lehetett kellemes az biztos!

Súlyát tekintve jóval nagyobb háború volt hatalmasabb veszteséggel mivel hosszabb ideig tartott és több nemzet vett részt benne.

süti beállítások módosítása