sajatnaplomjegyzet

sajatnaplomjegyzet

A nyesz R számla 2022.09.23/2022.12.24.

2022. december 24. - Salizoli

A nyesz R számla

Ezt a blog postot szeptember 23.-án szerettem volna megírni , de a körülmények sajnos nem tették lehetővé hogy írjak.

Most tudtam idöt szakitani mert sajnos édesanyámnak hasnyálmirigy tumora volt,amit augusztusban diagnosztizáltak de elvileg nem volt áttétes amit kétlek mert sajnos november 1.-én elhunyt.

korházról,korházra jártunk,műteni nem lehetett mert létfontoságú vénán helyezkedett el ami a szerveket látta el vérrel.mivel alapból gyenge volt ezért a kemóterápia sajnos nem jöhetett szóba, mivel az alapból az egyészséges szövetett is roncsolja.

Ez egy kicsit hosszú lett,de rátérve a lényegre a nyesz r számlára:

Egy jól diverzifikált portfóliót alakitottam ki,mint írtam már 2015.-től van nyesz r számlám.

Ezt bármelyik alapkezelövel rendelkezö pénzintézetnél vagy simán csak alapkezelönél lehet meg nyitni,aki még nem ismeri annak leírom hogy pl jelen esetben nálam aki az otp-ben kötöttem a szerzödést a számla két részből áll egy pénz számlából ahova értelem szerüen a befektettni kivánt összeget utaljuk,valamint az értékpapír számla ahol már az értékpapir neve,összege,hozam állása tekinthető meg.

A számla költsége negyed évente 587ft-ba kerül! Olcsóbb mit egy folyószámla fenttartása!

 

süti beállítások módosítása